FRITIDS

När skolan är slut finns fritids som har mycket fokus på utomhusaktiviteter. Här finns även en gymnastiksal att aktivera sig i. Aktiviteterna styrs oftast efter barnens intressen och mål.

Ni hittar grovplanering för fritids här!

Ska ert/era barn hem tidigare än utsatt tid och ni vet det redan under morgonen så meddela oss gärna så vi har koll, samt om det är någon annan som hämtar. Eller så funkar det utmärkt att skicka ett sms till skolans mobil. Detta är pga. att vi kan vara på utflykt så vi inte måste avbryta den för att gå tillbaka. Vi anpassar självklart efter barnens tider, men oftast är vi tillbaka till 15.00.

​

Vill ni hämta barnen på plats (då vi är på utflykt) så är det bara att ringa så meddelar vi vart vi är. Antingen till skolans mobil 070-68 86 521.

• kläder efter väder.

• vattenflaska på fritids - behöver inte vara en sportflaska, funkar även med en flaska ex. colaflaska 50cl.